16 November 2012

CIKGU ISMAIL MASTERCHEF MALAYSIA 2


Sapa tgk MasterChef Malaysia musim kedua? Kalau ada tgk mesti kenai Cikgu Ismail kita ni. Aku review pasal chef sorang ni sbb aku menyokong infiniti % utk beliau sertai program tersebut. Beliau adalah senior sekolah aku dulu, Sekolah Menenegah Kebangsaan Agama Nibong Tebal, SPS, Penang. Sama sekolah dengan Ustaz Don Daniyal, tapi Ustaz Don junior setahun dari Cikgu Ismail. Masa aku form 1, beliau dah form 5. Tapi mmg best Cikgu Ismail ni sbb dia mmg kelakar sejak sekolah lagi. Siap ada nama gelaran lagi, tp xleh habaqq... atas sbb tertentu.. hehehe..

BIODATA CIKGU ISMAIL :

Nama: Mohamad Ismail bin Haji Amir
Tarikh Lahir: 16 September 1983
Profession: Guru 

Taknak bagitau lebih-lebih. Kalau nk tahu lebih kena tanya tuan badan. :) Alhamdulillah dan sekalung tahniah utk beliau kerana berjaya melayakkan diri sehingga ke Top 12. Paling kagum dengan beliau semasa dalam program tersebut, beliau mampu potong ayam dengan pantas. WOW!!! Dasyat dowh... aku pun xreti.. hehehe.. Walaupun tidak berjaya melayakkan diri ke peringkat seterusnya, aku dan fan fanatik dia takkan pernah berhenti menyokong beliau. Untuk fan cikgu Ismail leh lawat fanpage kat Facebook. 

(group ni dicipta masa beliau tgh dilema utk meyertai MCM2 utk mndptkan sokongn rakan seperjuangan)

atau



Chaiyoookkkkkk !!!!! Cikgu Ismail !!




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...